Získání nových zákazníků, udržení stávající klientely, vstoupení do povědomí potenciálních zájemců o služby, nabízené zboží, vstup do sportovního, kulturního či sociálního klubu je neustále rostoucí bublinou, která se musí vyživovat. Stagnace v každém směru zabíjí. Sledování konkurence není pouhým „špiclováním“. Jedná se o propracovaný systém, podpořený naprogramovaným softwarem, jenž dovede sledovat a zároveň aktuálně reagovat nejen na vývoj vašeho obchodu, e-shopu a webu se službami, ale i měnit vaše ceny, zřizovat slevy a rozmanité výhodné akce přitahující zákazníky. Nemusíte se o nic starat, stačí si analytický program instalovat, a podle něj reagovat.
Analýza konkurence, sofistikované strategie a cenové přeceňování zvýší o třetinu zisky za první tři měsíce
Instalováním programu a softwaru, které mají v popisu práce automatické funkce, jako jsou například analýza konkurence a přeceňování e-shopu, lze jednoduše a úspěšně zvýšit průměrnou ziskovost až o třetinu během prvních tří měsíců od instalace. Překvapením se nenechte ukolébat! Toto zvýšení je možné i nadále maximalizovat.
Cenová strategie se odvíjí od různých svátků, ale id konkrétního chování spotřebitelů
Kdo rád nakupuje? Ve kterou denní či noční hodinu zákazníci objednávají zboží anebo služby přes internetové obchody, kdy se vyplatí nabízet produkty během výplatních termínů, jak slevují zboží konkurenční prodejny atd..? Vše dokáže analyzovat program, jejž je možno instalovat na míru přesně na váš e-shop nebo web. Nestarejte se o skutky, které za vás vyřeší program… Vy pouze objednávejte zboží, zajistěte si dostatek pracovních sil pro expedici a spolehlivou účetní. Sofistikovaný software, pro nějž je cenová strategie, popřípadě sledování konkurence hračkou, vám a vašim spolupracovníkům pomůže s maximalizováním zisku!